Jul och Nyår



Gott Nytt År på er allihopa. Livet har verkligen varit full rulle den sista tiden. I loppet av en månad runt jul och nyår hann vi med följande: 2st besök på barnakuten, (Alva vrålförkyld med hosta och feber, dubbelsidig öroninflammation, magsjuka), jag på undersökning av knöl, 2 veckor senare operation av knöl, besök på Sahlgrenska för min scolios, Ett besök på vuxenakuten med Alva då hon slagit i munnen, ett besök hos tandläkaren med alva för munskadan, ett besök på vårdcentralen för min del - hostmedicin, bvc-besökjag har säkert missat några besök...... Alva har varit sjuk i tre månaders tid.

När jag har ron i kroppen ska jag skriva mer om vad som hänt sen sist. Det är mycket som hänt....både bra och mindre roliga saker. Men detta återkommer jag till. Så länge får ni nöja er med lite foton på Alva sen jul.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0