Ikea


"Pappa en sån här vill jag också ha!!"

Härom veckan åkte jag och min kära syster och lilla Alva till Ikea för att inhandla deras barnstiol i plast.
Riktigt praktist att ha till stugan, då den kan stå ute med de andra trädgårdsmöblerna. Givetvis fastnade jag vid den här bedårande lilla ministolen. Alva älskade den och vi ska köpa en sådan till henne. Vi har ju själva varsin likadan fast i större format. Visst är hon så söööt här.

Fast när vi kom till lagerhyllorna där stolen skulle finnas så var den ju givetvis slut. Typist! Så några dagar senare åkte jag dit igen med min svärmor och då fanns den.


Tur var väl det att jag sparade parasollen från våran förra vagn (Brion) För då kunde jag sätta fast den på Alvas matstol och vips så fick hon ett eget parasoll. :)



If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Hoppets låga

Å va underbart fin Alva e. Å så stor hon har blivit. Här blir vår Emma snart 3 månader. Tiden går så fort. Tänk att vi äntligen har lyckats. Det e så man blir allt tårögd när man tänker på det, å hur vi har kämpat.



Må så gott å njut av livet! :)

Kram

2010-08-08 @ 14:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0