Bröllop

Min bror gifte sig den 17 Juli och herregud så vackra de var. Nu har jag inte bett om lov, så jag sätter inte ut något foto på dem. Men ni skulle se dem. Så kääära! Jag är så lycklig för deras skull. Vi har kommit varandra så nära och de tillhör mina allra närmsta. Vi kan prata om allt och de har verkligen varit ett stöd för oss när Alva var nyfödd. För hur underbart det än är att få en bebis så är det även otroligt slitsamt och avlastning är därför guld värt.

Jag höll tal för dem. Hade inte velat strunta i det. Han betyder för mycket för mig och jag kände verkligen att jag ville göra det för dem. I kyrkan läste jag en dikt som de valt ut. Jag känner mig otroligt hedrad som fick frågan om jag ville läsa en dikt eller sjunga något på deras bröllop. Med tanke på hur blödig jag blivit sedan jag fått barn så valde jag att läsa dikten. Minns ju tårarna som rann på Alvas dop. Så mycket känslor som bara inte kan hålla sig instängda. Jag klarade mig med nöd och näppe från att gråta i kyrkan när jag läste dikten och även när jag höll talet.

Jag skrev ju ett tal till min väns bröllop om sann kärlek så lite grann från det talet kunde jag återanvända till detta talet. Givetvis så gjorde jag ju om en del så att det blev personligt tillägnad till min bror och hans vackra fru.


Alva var så finer på dopet och lite trötter i kyrkan. Se själva. Hon sov på min axel min lilla ängel.



Den här fina tröjan stickade min mamma till Alva. Fantastiskt sött med rosor på och allt. Den passade perfekt!



Alva klädd för bröllop.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0