BIO: Natt på museet 2

I denna uppföljare återvänder Ben Stiller tillsammans med många av de kända ansiktena från första filmen och ännu fler historiska karaktärer. Den här gången utspelar sig historien på Smithsonian Institute som består av inte mindre än 17 olika museum och 136 miljoner museieföremål...

Jag tycker filmen var okej, rätt rolig men jag hade förväntat mig mycket mer sjuk humor. Så lite besviken blev jag. Men den är verkligen värd att gå och titta på med sina kids. Själv var jag där med min kära sambo och så bjöd jag med mig min mamma. Hon behöde få skratta lite och det gjorde hon också. Hela biosalongen för att vara uppriktig. Emellanåt var det hög skrattfaktor.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Såg första filmen och tyckte den var jättekul. Ska nog gå och se denna med.

2009-06-13 @ 21:33:15
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0