Snöstorm på G.

Givetvis! Snöstorm på väg in och nu känns det ordentligt i hela magen. Men inga värkar ännu, skönt det. Det känns som en kraftig mensvärk både fram och baktill i ryggen.
Men har hört av andra att det kan kännas så här i upp till 10dagar innan det är dags. Men jag undrar det ja. Det känns som att det skulle kunna sätta igång vilken sekund som helst nu.
Har varit vaken sedan 4 i morses, det gick inte att sova. Jag har mått små illa hela natten.
Nej, nu måste jag bege mig ut i snökaoset innan det fullständigt bryter ut. Jag måste hinna med några ärenden till innan bebben får komma. Så jag återkommer, nu ska jag ut och skrapa fram bilen för min sista egenkörda biltur. Sedan vågar jag inte köra ensam mer.

Ja, hej så länge!
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Cf

Hej,



Jag ville ge dig en award för din underbara blogg. Priset finns att hämta på min blogg: www.ivfresan.blogg.se



Grattis!!

2010-01-27 @ 10:04:54
URL: http://ivfresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0