väntan...

Igår kväll hade jag under ett par timmars tid regelbundna värkar som höll i ungefär i 1,5minut och kom var 27minut. Vi klockade dem för att ha lite koll. När det var dags att gå och lägga sig så klingade sammandragningarna av efter ett tag och byttes istället ut till en mer smärtsam värk som koncentrerade sig på den nedre delen. Kändes som kraftig mensvärk samtidigt som det kändes som att hela mitt underliv höll på att gå sönder. Särskillt baken, där är trycket som störst. Jag tog två panodil, värmde åter vetekudden och försökte få lite vila. Men det har varit svårt, jag har fått vrida och vända på mig så gott som hela natten. Den värken sitter fortfarande i men något mildare. Men fortfarande inga nya sammandragningar, åtminstonde inga regelbundna. Så nu ska jag försöka bädda rent, städa lite granna och sedan äta och sova. För vem vet vad som händer och sker ikväll/inatt..kanske ,kanske eller så håller det väl på så här i några dagar till. Jag undrar om latensfasen är till ända och det är öppningsskedet kvar. Det känns så men jag vet ju inte hur det ska kännas. Har ju aldrig varit i den här situationen förut.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Hoppets låga

Håller upp tummarna för er nu, högt! Detkänns allt spännande och pirrigt.

Lycka till nu!

Kram :)

2010-02-07 @ 18:38:50
Postat av: mymic

Oj vad jobbigt, jag hoppas att du mår mycket bättre idag!

2010-02-08 @ 18:04:56
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0