Tomtebobarnens matserie.

Efter bm-besöket så gick jag ner till barnvagnscentralen och tittade runt på ev barnvagn. Nu har jag ju redan en men utifall den skulle bli för tung för mig med whiplashskador så ville jag kolla lite. Herregud 9000 - 10000 för en sådan vagn som skulle passa mig utmärkt och dessutom så behöver jag beställa den helst nästa vecka om jag ska hinna få den i tid. Den är tydligen väldigt populär och det förstår jag. Men vem har så mycket pengar liggandes att bara plocka fram sådär på en gång. Inte jag iallafall. Märket var Bugaboo, tänkte jag skulle kolla lite på blocket efter en sådan. Men hoppas, hoppas jag slipper köpa en vagn.
Jag kollade på den första bebisbilstolen som man har de första 8 månaderna och en ny sådan får man hyra från dem för enbart 500kr. Jättebilligt ju och smidigt då vet man ju att man får det allra senaste och säkraste för sin bebis.

Sen upptäckte jag Elsa Beskows mattallrikar, bestick, muggar ,underlägg och hakklappar. Jag kunde inte motstå så jag köpte Tomtebobarnens serie. De skulle kolla upp om haklappen fanns i den också annars köpar jag "mors lilla olle hakklappen". Bedårande. Jag gick lite fattigare och med ett stort leende ut från butiken. Tur att vi sparat undan en slant till alla bebissakerna.

Kolla in, nu har jag även beställ in fler dukar till att måla tavlorna till vårt barnrum också. Det kommer bli mycket från Elsa Beskows böcker. Så ljuvliga sagor och bilder. I love!

 För 396kr fick jag allt det här.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Hejsan!

Nu har jag suttit och läst din blogg i en timme.

jag vet ej vad jag ska säja,förutom att jag känner igen mig så mycket i din längtan. Är så glad fär er att ni sla få ert barn till slut. GRATTIS GRATTIS!

Titta gjörna in hors mig

Kram!!

2009-09-25 @ 21:40:50
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/
Postat av: Misshopeful

Hej Nathalia!

Oj, har du läst min blogg i en hel timme. Det känns otroligt smickrande att någon tar sig sådan tid till att läsa något som jag skrivit. Tack för det. Jag beklagar din barnlöshet, jag vet hur ont det gör och jag lider med dig. Men är det något jag lärt mig nu efter alla prövningar så är det att allt sker av en mening och att man aldrig ska ge upp sitt hopp. Har ni försökt med IVF?

Jag ska kika in och se hur det går för er på din blogg.



Önskar dig/er all lycka till.

2009-09-26 @ 11:48:47
URL: http://misshopeful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0