Presenter från svärmor till bebben.

I helgen var min älskling hos sin mamma, med sig hem hade han presenter till bebben.
Vi är så tacksamma för all hjälp och alla presenter, saker, kläder som vi får från våra nära & kära. Det är guld värt. Igår när vi kollade på fotbollen på jobbet så sparkade h*n rejält där inne i magen. Det blir nog en liten fotbollsspelare. Till sin fars lycka :D


En vällingdosett och en nappflaska från Tupperware. Prima kvaliteéts saker.


En Tom & Jerry body. Rött funnkar på både kille och tjej. Här har vi inga påtvingade fördomar.


En ursöt liten dress. Så pytteliten. Gud vad jag längtar.


Men bäst av dem alla, är den här bodyn med texten "Jag är inte besvärlig, jag är kreativ".
Ha,ha den stämmer ju in prima på det som han på hälsomässan spådde.
Underbar.

Tack så mycket!
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0