En promenad runt Ramnasjön


Ramnasjön en vacker höstdag.


Dessa vackra svarta svanar matade vi. Se så fina de är.

I förrgår tog jag och min mamma en kort promenad runt Ramnasjön. Jag har ju sån värk så det får bli lite kortare sträckor nu. Det var en underbar dag, solen sken och allt runt omkring kom verkligen till sin rätt. Höstens färger lamslår mig med sin skönhet. Jag bara älskar den här årstiden. Idag när jag skutsat min lillebror så stannade jag mitt i vägen då utsikten var häpnandsväckande. Gula, röda och oranga färger slogs som i ett eldhav och där stod jag helt stilla tills jag kom på mig själv att..ojdå, kanske borde låta hjulen rulla. ha,ha så kan det gå.


Dom största flugsvampar jag någonsin sett. Snacka om trollsvamp ;)


Självklart matade vi duvorna också :)
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0