Det blir vila idag.

Var och lämnade in ett urinprov på mvc. Men givetvis så lyckades jag inte hållt mig tillräckligt utan det blev ett prov som endast högst legat i blåsan i 20minuter. Så älsklingen får lämna in ett morgonurinprov åt mig i morgonbitti på mvc så att de kan få ett "bra" prov. Mitt urin har varit näst intill orangfärgat de sista dagarna och luktat fränt. Kan ju bero på att jag druckigt dåligt så jag dricker extra mycket vatten nu för att se om det förändrar lukt och utseendet något. Värken i magen har tilltagit, särkillt på högersida fram och bak i ryggen (över högra njuren ungefär.) Vi ska kolla upp om det är ännu en urinvägsinfektion. Svårt att säga vad det kan vara annars. Får jag mer ont måste jag till läkarstationen så jag fick order om att vila idag. Motvilligt ringde jag till jobbet och meddelade att jag inte kommer idag. Att jag har växtvärk det förstår jag och det oroar mig inte, foglossningssmärtorna oroar mig inte heller men det är den här andra smärtan den på höger sida och bak i ryggen.

Med tanke på hur jag flängt sista tiden så behöver jag verkligen varva ner. Fortfarande näsblod som mer övergått till att bli stora sår i näsan. Konstigt. Men säkert normalt. Vad vet jag?


Inhandlade två små söta vantar idag för endast 20kr. Det du.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0