Barngardinerna = färdiga


Nägot mörk bild, men så här blev de ialla fall.

Häromkvällen sydde jag barngardinerna. Äntligen fick jag tummen ur och plockade upp tyget ur påsen. När jag väl sitter framför symaskinen så går det av rena farten och det tog inte lång tid att göra dessa enkla gardiner. Mönstret jag valt är smårutigt i varm ljusgrön färg/benvit till omslagen valde jag benvita tjocka kantband som jag prydde med dessa underbara små nallebjörnsknappar i keramik. (för 8st= 100kr) Min sambo tyckte det vart väl dyrt men jag sa inte vad de kostade förrän de redan var fastsydda och upphängda. Ha,ha man får ju använda sin kvinnliga list lite. De blev ganska fina tycker jag. Färgen passar ju både till ett flickrum och pojkrum. Så nu ska vi bara möblera så som vi vill ha det. Rummet är ju färdigmålat och klart och det är sååååå skönt.



Men är det något jag behöver så är det en ny symaskin, den här är nu 15år gammal och har gjort sitt. Den hoppar allt oftare och börjar bli väl sliten.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Linda L-Å

Jättemysigt gumman! Vi är så nyfikna nu...

2009-11-18 @ 20:31:24
Postat av: Martina

Åh vad snygga! :)

2009-11-19 @ 00:26:51
URL: http://www.twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0