Så trött!

Jag är såååå trött, vill bara sova. Den här blandningen ivf och pollenallergiker är ingen hit. Har legat däckad i soffan ända sedan jag kom hem ifrån labb tidigt imorses. Jag var och lämnade det andra Östradioltestet, imorgon ska jag ringa till SU för vidare dosbestämmelser. Hoppas att allt ser bra ut nu. Jag mår mycket bättre än förra gången. Inte alls lika svullen och inte lika ont. Visst känns det att något händer på äggstockarna men jag går inte under av smärta och det känns fantastiskt. Men samtidigt oroar jag mig för om det blir några äggblåsor alls. Suck, jag önskar verkligen att den här oron kunde släppa nån gång. Tankar som att jag kanske aldrig kommer bli gravid smyger sig på och jag försöker att mota bort dem. Men hur gör man det? När just den tanken är min största fasa just nu.

Ikväll ska jag gå på seans - det ser jag fram emot. Nåt annat att vila tankarna på, en stund.

Det blev ingen seans för min del ikväll. Jag orkade helt enkelt inte. Jag är helt slut och får bli vilande i soffan hela dagen/kvällen istället. Inte lika roligt men jag har inget val.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0