Veckans träning.

Nu har min dator fått virus och jag  måste omformatera hela H-disken. Jättekul. Det fullkomligt kryllar av Trojaner och andra virusar. Ska man behöva trä på kondomer på datorerna också eller?? Ha,ha Grrr
Men här kommer veckans träning hittills.


Måndag:
Morgonpromenad, 5km på kransmossen med syrran.

Tisdag:
Morgonpromenad på Kype 3,4 km

Onsdag:
Powerplate - hela kroppen med förlängd tid.
30 minuters intervalls träning på löpbandet.
Styrketräning - armar, axlar

Torsdag:
Morgonpromenad på Kype 3,4 km


Fredag:
vilodag - träningsvärk i hela kroppen ;)

Lördag:
vilodag - träningsvärk i hela kroppen ;)

Söndag:
Power plate med förlängda tidsintervaller - hela kroppen, 20 intensiva minuter på löpbandet i "Fatburn"programmet. Avslutning styrketräning med koncentration på armar, axlar, rygg,  rumpa, baksida lår.


Foto taget från min måndagspromenad på Kransmossen, Borås


Foto taget från min morgonpromenad i torsdags, solen sken och det var kall och skön vår.


Sen kom fredagen och snön hade kommit.


Picassos fotspår på balkongen.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: trollpackan

Låter jättebra! Vad duktig du är!

kramen

2009-03-31 @ 17:46:09
URL: http://www.trollpackan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0