Snön faller

Snön faller i stora flingor och har så gjort nu i säkert två timmar. Det blir till att gräva fram bilen när jag ska åka till jobbet ikväll. Eller igentligen borde jag faktist gå dit, hm får se har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ut på shoppingtur innan jobbet. Vaknade imorses med huvudvärk igen. Kan jag aldrig få en enda smärtfri dag? Det är så påfrestande.

Tanken på Barn känns rätt så avlägset just nu, vet inte varför igentligen. Det är ju ändå inplanerat  för insättning av fruset embryo. Kanske beror det på att jag inte vågar hoppas på nåt längre eller för att jag ändå inte kan göra något för att påverka resultatet. Iallafall så är det långt kvar till dess. KÄnner mig lite låg idag, ska försöka rycka upp mig. Nu ska jag fixa lite middag och sedan ta en meditation till efterrätt.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Katrin

alltid ha positiva tankar vännen

2009-03-02 @ 18:56:48
Postat av: trollpackan kvastar in!

Här snöade det hela kvällen, och det har nog kommit upp mot närmare en dm...lite less faktiskt. Vill ha vår!



Vissa dagar är sådär, det går ju över, du kommer att känna dig gladare igen snart!

Kramis!

2009-03-03 @ 09:13:21
URL: http://www.trollpackan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0