Shopping




Jag skulle inte köpa något när jag åkte till knalleland idag. Men givetvis kom jag hem med tre påsar. :)
Jag köpte min älskade parfym DKNY - WOMAN. Klarar mig inte utan den. Det är den enda parfymen jag använder. Den passar mig perfekt, jag känner inte själv att den doftar när jag bär den på mig och det är ett tecken på att man funnit sin rätta doft. Äntligen. Har haft den nu i några år faktist och älskar den fortfarande lika mycket. Jag tröttnar inte på den.


Sen inhandlade jag Håkan Hellströms nya cd, För sent för Edelwiess till min kära sambo. Jag mindes att han yttrat nåt om att han skulle vilja ha den cdn. Så jag köpte den åt honom så han skulle bli lite gladare. Han är lite småkrasslig. Sen är det alltid roligt att överraska honom. Jag tror inte att han trott att jag med mitt usla minne skulle komma ihåg att han ville ha denna cdn. Men ha, där fick han.




Sen smög jag in på kid och shoppade nytt till köket: grön/vita grytlappar, 2st gröna hissgardiner i grönt, 4st tabletter i olika färger (2st gröna, orange, gul). Alltsammans ifrån kid gick på 149kr. Det var ju 70% på grejerna. De hade tydligen ett sådant erbjudande denna veckan. Så det blev fina fisken här hemma nu. Ska kanske byta ut vårt lilla mysiga köksbord till ett barbord med barstolar. Jag har tre olika barbord ståendes i källan. Varför i allsing dar har du tre barbord? Jo för att de är alla i olika storlekar och impulsiv som jag är så möblerar jag om titt som tätt och då är det inte alltid det första bordet passar. Men det är ändå så att jag nu spanat in ett fjärde barbord. I en annan färg, i vackert trä. Den tre första är ju enkelt vita. Snyggt men tråkigt. Ja sen har jag ju ett vanligt stort köksbord där nere i källan också men det får helt enkelt inte plats i vårat kök. Igentligen kanske jag borde sälja av lite möbler men vem vet när vi får användning för dem igen. Tja vissa av dem har ju inte ens blivit använda utan står fortfarande splirrans nya där nere i källan. Så kan det gå när inte haspen e på ;)

Imorgon ska jag inhandla lite nya blomkrukor och växter för jag slängde ju givetvis alla när vi flyttade. Ett snabbt inlevelsebeslut gjort av mig. ha,ha. Det blir dyrt att  falla för sina impulser i längden även om jag faktist hellre går och fyndar i realådorna än att slänga ut multum med pengar på det senaste. Näeh, orginalitet tilltalar mig, vill inte vara som alla andra. Men visst nytt blandat med antikt och lite reavaror är ändå bästa blandningen enligt mig.
Imorgon ska jag leta upp vart man kan sjunga körsång någonstans. Jag och kexet har beslutat oss för att ta tag i det här nu och försöka börja i någon kör till hösten. Ska bli jätteroligt. Sen tänker jag ju givetvis fortsätta min mediala utblidning steg två till hösten också. I sommar ska jag vara med på något av helgkurserna som erbjuds inom samma ämne - givetvis. Jag och kexet (min kära lilla häxvän) ska boka någon weekend för bara oss "brudar" till våren/sommaren, kanske blir det en kryssning någon stans eller vandrarhem, spa eller vad som...nåt ska vi göra iallafall. Det ska bli roligt. Min älskade sambo uppmuntrar mig till att umgås mer med mina vänner och jag tänker skärpa till mig nu vad gäller dem. På söndag ska jag träffa min älskade Malin och hennes underbara lilla dotter. :) Vi har tänkt att vi varannan söndag ska gå på tipspromenaderna som är lite varstans runt omkring i våran lilla stad. Bra motion ger det också.
Imorgon ska jag köpa fastekuren på 6dagar. Nu ska jag anstränga mig ett steg till.

Tjingeling (dags att mysa med älsklingen)
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0