Nu är våren inne...äntligen



Grönt i köket...

Åh, grönt i vardags rummet...Härlig färg.


Äppelblommor, syrener och ljus - Nu känns våren mycket närmare.


Nu ska jag fixa iordning sovrummet och pysselrummet. wc är så gott som klart lite piff till där bara. Hallen vet jag inte riktigt vad jag ska göra med ännu. Just nu är det mest vitt där. Men prioritet ett blir ändå att fixa balkongen. Plantera lite lökar, örter, köpa in ute möbler (har ju givetvis gett bort alla balkonglådor och balkongmöbler en gång i tiden när jag fick för mig att slänga allt. Ångrar detta nu. Det är ju inte billigt direkt att behöva köpa in allt nytt. Ja,ja jag får skylla mig själv.)

Nu ska jag ta mig en tur ut i skogen och njuta av solen och av lugnet där inne.

Tjingeling.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0