målet är att...

Var och tränade idag igen. Känns skönt att ha kommit igång ordentligt. Men det märks att jag inte är lika stark som jag varit, vilket känns frustrerande. Men målet är att komma tillbaka till min "gamla" kropp igen. Men då får jag verkligen slita. Körde först Power plate med längre tidsintervaller på de olika övningarna. Det kändes ordentligt - skönt. Sen körde jag konditionsträningen i trappmaskinen för att avsluta med en timmes styrketräning med fokus på armar, mage, rygg och ben. Jag var helt slut efter träningen och kände mjölksyran i både armar och ben. Var noga med att stretcha efteråt annars kommer jag få en grymmevärk imorgon. Har skärpt till mig vad gäller maten också. Tillbaka till Gi-födan. Men är fortfarande sugen på att köra en vitaminfasta. Man känner sig så pigg och fräsch efter en sådan kur.

Imorgon blir det en promenad innan jobbet.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0