Ikea

Igår bar det alltså iväg till härliga Ikea. Jag och min älskade storasyster åkte. Det var riktigt skönt att gå omkring där och strosa. Det var inte så mycket folk där inne, så man slapp långa köer och trängsel.

Givetvis så hittade jag massor av saker jag ville köpa och massor som jag faktist köpte. Mattor till köket, nytt porslin, plastväxter (syrenkvistar), äppelblommer, ljus i alla dess former och lukter,handdukshängare,handdukar, tvättkorg, lampbelysning till köket, batterier, m.m.
Blev inte så fasligt dyrt - omkring en tusenlapp.

Känns riktigt vårfräscht hemma nu. Alltid kul med nytt. Givetvis så upptäckte jag att mycket av det som är inne i år, hade jag redan förra året. Som tex gardinerna som har äppelträd som motiv med blå himmel i bakgrunden. De hade jag uppe förra året och dessutom fyndade jag dem till ett jättebilligt pris. I år är de svindyra. Tycker ialla fall jag. Det är ju skillnad att fynda nåt för 20kr istl för som idag runt 300kr. På sätt och vis är det ju roligt att man ligger före i trendena men samtidigt lite tråkigt för då hinner jag ju tröttna på dem innan trenden ens har startat. Fast å andra sidan ,vem vill vara som alla andra??

Inte jag iallafall.

Tjingeling.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0