Faste dag 8

Jag har sådan energi och jag känner mig piggare och gladare. Nu är det bara idag och två dagar kvar på fastan. Det har funkat jättebra, visst har jag haft grymme sug emellanåt, särskillt efter en go ostmacka. Men när jag väl bestämt mig för nåt så slutför jag det. Folk frågar mig varför jag utsätter mig för att äta tillsammans med min sambo, gå i matbutiker osv, igår lagade jag tom en grönsakssoppa åt min älskling utan att bli sugen själv. Det du! Men jag har alltid fungerat på det här viset, det var likadant när jag bestämde mig för att sluta röka för 9,5år sedan ungefär. Då slutade jag tvärt, jag lade bara av. Jag fortsatte ändå att leva mitt liv som vanligt, följde med mina kompisar ut när de skulle röka, undvek inte sådana situationer som jag förknippade med cigaretter. Jag anser att det är lika bra att vänja sig från början man kan inte gömma sig för alla frestelser man måste lära sig hantera dem. Så tänker i alla fall jag. Det är ju så himla individuellt.

Här kommer resultaten efter en veckas fasta.

Midjan:  - 4,5 cm
Bröst:        - 7 cm
Stuss:    - 2,5 cm
Lår:         - 2,5 cm
Vikt:             - 3 kg
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Linda L-Å

Åhh, jag är imponerad. Vad duktig du är. Kämpa på! Kramis Linda

2009-03-23 @ 21:04:58
Postat av: Martina

Hey, kolla in min blogg. Du har blivit utmanad :P

2009-03-23 @ 22:49:34
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Martina

Du är så cool. Kolla in min blogg nu.. hehe :P

2009-03-23 @ 23:02:35
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0