Får skylla mig själv.


Antar att jag får skylla mig själv, jag bad ju faktist om det innan jag somnade. Att jag skulle få se mer av mitt liv i Verona, jag bad om ett ansikte. Jag drömde att jag befann mig i en hop av människor. Vi var en grupp iväg på nåt besök. Vet inte var men en av deltagarna i gruppen var min kurskamrat C. Jag pratade med henne om att jag kände mig orolig och att jag kände mig obehaglig till mods. Det kändes som att någon var efter mig. Helt plötsligt får jag panik i drömmen och ett kraftigt tryck över hjärtchakrat och halschakrat, svårt att andas och börjar hyperventilera. Gruppledaren som var en man försökte få mig att lugna ner mig i drömmen och gjorde väl så gott han kunde för att jag inte skulle tuppa av. Jag känner hur jag försvinner och fram dyker ett mansansikte fram. Tydligt först från lite avstånd för att sedan vara precis framför ansiktet på mig. Jag såg inte ögonen - jag vågade inte se. Jag skrek och vaknade vettskrämd med ett jättetryck över bröst och hals. Väckte min sambo och bad honom hålla om mig, berättade att jag drömt en mardröm. Det kändes som att jag fortfarande befann mig i drömvärlden fast att jag var klarvaken. Kändes som att någon studerade mig och jag nästan väntade mig att nåt skulle ta tag om mig. Usch! Igentligen var det ju det här jag bad om . Men bad det ändå att försvinna - jag var inte mogen och defenitivt inte redo för den sortens kontakt.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0