Earth Hour



Ikväll var det då dags för att släcka ner och självklart gjorde vi det. Jag har jobbat kväll hela helgen och där jag jobbade släckte vi ner allt ljus och tände massor av levande ljus och eldade i öppna spisen. Det var jätte mysigt. Det kändes  viktigt att vi visade vårt stöd för denna enastående manifestation världen över. Det är viktigt att bry sig! Agera!

Ser fram emot att läsa om hur det såg ut runt om när ljusen släcktes. Kanske blev det några nya världsmedborgare gjorda under den släckta timman. ha,ha det brukar ju resultera i fler födslar efter kraftigare strömavbrott. Då har familjen tid att umgås och slita sig från sina vardagliga sysslor och det eländiga tv-tittandet dagarna i ända. Ja, hos mig blev det inga barn gjorda, jag jobbade ju.

Näeh , nu är jag redigt trött och ska stappla vidare till sängen.

God natt!
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Linda L-Å

Vi släckte ner, men nån "övning" blev det inte, ha, ha ,ha! Alldeles för trötta med sjuka barn, noll sömn o dyl...

2009-03-30 @ 10:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0