Beställningar

Hm nu ska vi se om jag kommer ihåg allt.

M.K vill  beställa ett "Why?" hjärta. Hon är i samma situation som jag vad gäller ivf.
Grodans syster J vill göra en beställning på 2st tigertavlor i samma st som "Silvertigern" Grodan köpte av mig.
Min  svägerska  L  vill göra beställning på Loveletterstavla 1 el 2st , Hm måste kolla upp detta. Den även en brudkistemålning med princessmotiv till lillfröken :)
Min svågers kusin  S vill beställa en väggmålning.
M:B Vill ha en väggmålning i Ms barnrum "Madicken när hon hoppar ner för taket" sedan ev en - två tavlor till v- rummet, ment  det är inte klart ännu.
Lillebror C vill beställa en Ökentavla.
K vill ha en loveletterstavla
En loveletterstavla till mammas granne. 
Ett barnporträtt   till Is syster


Det  står helt still. Fasen också...kommer inte ihåg vilka fler beställningar jag fått. Hm, hoppas de hör av sig igen eller att minnet kommer tillbaka. Jag tänkte iallafall sätta fart med dem, så det blir av. Sen har jag ju nya projekt på gång. Vårsalongen kommer snart och man ska lämna in tre exemplar och hoppas på någon kommer med.

Har fått till mig en massa bilder i drömmarna de senaste som jag vill få ner på duk. Sen kanske jag även ska ställa ut på en fin restaurang här i stan. Ska få vidare information nästa vecka.

Sen vet jag att en grodan planerat att gifta sig till hösten. Jag har lust att måla en stor tavla till dem.

Jag skulle gärna skänka några tavlor till IVF i gbg. Men får kolla upp hur sånt fungerar. De får tydligen inte ta emot gåvor.

Jag är sugen på att måla människor i naturlig storlek också. Massor av tavlor på unika människor men tänk vad häftigt att måla en hel familj och med deras eventuella husdjur också. Ja, detta vill jag göra. Måste välja ut en familj först...Tåls att tänka på. Vem skulle vilja ha hela sin familj i ett megastort  tavelspel? Hm. Det finns många jag skulle vilja måla en tavla till men jag börjar med beställningsjobben först. För de får jag ju betalt för. :) Det kostar ju med allt material som går åt. Herregud! Det är dyrt att måla.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0