Ni som sket i demokratin.

Alla ni som inte röstade utan tror att ni visat erat missnöje genom att ligga kvar i soffan. Till er måste jag säga att ni förbrukat eran rättighet till att nu överhuvudtaget klaga på hur samhället ser ut idag. Om du är missnöjd så skulle du röstat blankt. Då hade du värnat om våran demokrati och samtidigt visat ditt missnöje hos partierna, Istl väljer du att avsäga dig rätten att kunna påverka ditt liv.

KORKAT!

Människor har kämpat och offrat sina liv för att vi ska ha våran demokrati och du skiter bara i det. Ditt lata AS. Du är en skam för Sverige.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: jocke

Håller med dig fullständigt!!!

2009-06-08 @ 10:16:45
Postat av: Martina

Hårda ord. Jag känner mig träffad. Och mina ursäkter räcker inte till. Men jag ville rösta iaf. Jag ska göra det nästa gång.

2009-06-08 @ 12:19:39
URL: http://www.twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: MALIN NILSSON

nu får jag ångest :(

2009-06-09 @ 10:14:37
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0