åter ner med huvudet.

Vilken sömnlös natt. Jag har sprungit på toa minst två gånger, varit uppe och skällt på katten en gång, vaknat utan anledning och inte kunnat somna om....Nu är jag sååå trött men jag ska snart iväg med mamma på nån rea. Jag får helt enkelt vila i eftermiddag en timme eller två innan jag börjar jobba. Jag var på väg att ta testet imorses men älsklingen stoppade mig. Han ville inte att jag skulle ta den nu utifall det skulle bli ett negativt svar. Han vill inte lämna mig ensam isåfall. Så idag var inte rätt dag. Så det får bli till att vänta ett tag till.


Åter ner med huvudet...
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller upp tummarna för er. Önskar såå att det skulle gå bra för er denhär gången. Lycka till! :)

2009-06-11 @ 20:48:04
Postat av: Benita

hej! hur är det med dej? Blir orolig då det inte hörs någonting?Hoppas nu allt är ok!

2009-06-15 @ 09:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0