Typist.

Idag åkte jag till Ikea med min mamma. Jag skulle inhandla en spjälsäng som jag kollat in. Den är perfekt då den har hela gavlar. Jag har nämnligen tänkt måla på ena fotgaveln. Så då tänkte jag att då kan jag ju klika gärna inhandla spjälsängen nu och måla den i lugn och ro. Men när vi kommer dit så är den slut. Vi åkte till Ikea i Kållered men även i Bäckebol och i Jönköping så var just den sängen slut. Det är Leksviks serien vi vill ha. Vi har skötbordet i den serien och jag tänkte köpa, spjälsängen, byrån, garderoben och en skattkista från samma serie. Det blir inte billigt men å andra sidan så slipper vi ju barnvagnskostnaden. Men istället för det jag skulle köpa så blev det ett nytt databord, 3 plädar i murriga höstfärger, samt kuddfodral. Ljus så klart och en duschhängare till schampoflaskorna. Nu ska jag bara sy lite fler kuddfodral för jag har fem stora kuddar till som ska i soffan. Det syns inte med på fotot. Sen ska jag fixa gardinerna jag har ett par bruna med jordnära blommor på. Men sedan ska jag vänta in hösten och börja höstpynta med alla dessa underbara löv. Jag älskar höstens varma färger. Underbart.

Än så länge ser soffan ut så här. Men snart trängs det fler kuddar och plädar.


Häromdagen fyndade jag dessa tre ljusstakar för endast 60kronor på presentknallen. Titta vilken vackert sken det blir på väggen.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja mammakläder är det lite dåligt med i Ullared.

Synd att du inte fick tag i sängen, Leksvik serien är så fin. Och ännu finare kommer den bli när du har målat på den :)

Kram

2009-07-23 @ 22:19:42
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0