Tittskåp fyllt av kärlekens rosor.

Vad ska man göra med alla dessa torkade rosor som bara ligger och skräpar någonstans. Man har liksom inte hjärta att kasta dem för dem är ju från sin käraste. Jo, jag kom på en jättekul idé. Jag köpte ett tittskåp, målade den vit. Sen klippte jag av alla rosorna (nåja, kanske inte alla men de allrs finaste) sen sprayade jag dem för att få upp glansen i rosbladen.
Sen placerade jag dem varsamt i tittskåpet. Och vips så var det klart. Ett tittskåp med de finaste rosorna som minne och dammfritt. Jag hängde upp det ovanför tavlan jag målat av mig och min älskling.
Såhär blev det.

Först målade jag tittskåpet vitt.



Sen placerade jag rosorna som jag ville ha dem.


Jag skrev med guldfärg. TRO,HOPP & KÄRLEK runt omkring. Men islutet behöll jag endast kärlek. ha,ha typist mig, men jag tyckte att det var finare att hålla det ganske så rent och enkelt.


Rosorna kommer ju från min kärlek.


Så här blev det alltså. Visst är det fint.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0