Tack för utmärkelsen!

"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare."



Jag har fått en utmärkelse av min bloggvän http://trollpackan.bloggagratis.se/, Jag tackar ödmjukast och sänder den vidare till 8st, eftersom det skulle bli till samma som jag innan sänt det till så ska jag faktist ta mig tid och ge mig ut och läsa in mig på lite fler lite mindre bloggar som kan behöva få lite uppmärksamhet. Så jag återkommer med till vem.
Och till Trolllpackan vill jag bara meddela att du skulle fått den av mig tillbaka eftersom din blogg är en av de som jag läser dagligen. Så till er som jag sänt den till innan ;se det som att ni fått en till :)......
..

Idag blev jag sittandes och lyssnade på vaggvisor och jag valde ut fem av mina absoluta favoriter, igentligen skulle jag velat ha med Trollmors vaggvisa och vem kan segla för utan vind men jag hittade dem inte. Så är du pigg och vill sova lyssna på vad nallen har att erbjuda.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mmm, ja, den är fantastiskt. Märkligt nog så faller man in i samma röst (vilket är ganska svårt) när man mys sjunger den själv... I nästa liv är det jag som lever i Mattis skogen och aktar mig för Borkarövarna ;)

2009-01-06 @ 23:22:33
URL: http://jennyfalukorv.blogg.se/
Postat av: Angelica

God morgon.. Att han skulle ta tag i sitt beroende då får det nog ske ett mirakel eller något.. Han anser sig inte ha problem.. Men det är ju ofta så att de förnekar. Jag har nu mobilen på ljudlös men jag tror att det dröjer innan han hör av sig igen. och när han gör det så kommer det säkert något bakslag på det jag skrev i sista smset som han inte svarade på..



Jag har en liten Award till dig på min sida

Kramar

2009-01-07 @ 09:38:29
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0