Hertig av Västergötland...Jo,jo man tackar :)


Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling.
Foto: Hovets pressbilder/Scanpix

Det var på tiden...Herregud, kan inte vara lätt att behöva ha så många människors tillåtande för att få följa sitt hjärtas önskan. Att deras kärlek ens kunnat överleva i en sådan påfrestande miljö borde vara prisbelönt. Trodde inte att jag skulle bry mig igentligen men nu kommer jag på mig själv med att sitta småleende framför tvn och följa hela alltet. En kunglig förlovning - det är andra bullar det.
Känns roligt att få vara med om ett Svenskt kungligt bröllop, men undra hur mycket av skattebetalarnas pengar som går till det stundande bröllopet? Tänk om ändå farmor levt nu - hon som klippte ut alla artiklar ur varenda skvallerblaska så fort det gällde kungahuset...min kära farmor :)....
Daniel Westling kommer att tituleras som Prins,Hertig av Västergötland. En pöjk av folket blir hertig över knallelandet. Känns tryggt. De är väldigt fina tillsammans. Roligt att kärleken bestämmer ens partner och inte strikta bördsarrangemang.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: trollpackan

Ja, jag tycker att det är kul! Äntligen får man väl säga, det är väl dags att skaffa barn för Viktoria som har haft åldern inne länge, och de ser ju ut att gilla varandra. Och kul med ett stort bröllop och stor fest!

kramen

2009-02-25 @ 09:28:53
URL: http://www.trollpackan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0