Earth Hour- släck för klimatet



Världsnaturfonden WWF uppmanar hela Sveriges befolkning att den 28 Mars mellan kl 20.30 - 21.30 släcka ner alla våra lampor för klimatets skull.
Släck ner och tänd lite ljus.



Aktiviteten visar att vi månar om vårt klimat och att vi tillsammans kan åstadkomma förändringar.

Tanken är jättefin och jag tänker iallafall släcka ner!
Gör det du med.

Om du vill läsa mer om Earth Hour så gå in på
www.wwf.se/earthhour

har du barn i skolåldern gå även in och kolla på:
www.varmeljusjakten.se

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag hakar på.. Jag brukar inte ha mycket lampor tända hemma på kvällarna bara möjligtvis lite mysbelysning..,

Vad bra att det gick så bra på vernisagen :)Och jag ser att jag har tid på mig att kolla..



Nu har Kim´s pappa skrivit under fadersskapet utan krångel..

Kram

2009-02-18 @ 22:55:35
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0