Våran lilla ängel.


Snön ligger vit och gnistrande över mark och träd.
Det är vackert och kallt.
Solen skiner och jag sluter mina ögon och tänker på dig mitt lilla barn.
Där du ligger inuti min varma kropp.
Det har nog blivit rejält trångt för dig därinne. Jag kan känna dina fötter mot mina revben och ända långt ut på sidorna. Jag undrar hur du ligger där inne. Jag vet att du ligger med huvudet nedåt men får inte riktigt nåt grepp om resten av kroppen. Ibland känns det som att du skulle ligga på tvären för att i nästa stund sträcka ut hela din längd upp mot mina revben och jag får sträcka på mig ordentligt för att kunna andas. Jag smeker magen konstant, utan att tänka på det. Jag längtar till de mornar vi får ha dig emellan oss i sängen och bara njuta av att titta och röra dig - vårt kärleksbarn. Jag längtar så efter att få pussa dig, snosa och krama om dig, bara överösa dig med min kärlek.
Jag känner dina små fötter i sidan av magen och jag undrar hur långt ut du kan ta dig. Plötsligt putar en häl fram det känns ordentligt. Det är en underbar känsla.
Våran lilla ängel som kommit till oss. Vilken underbar gåva.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: emmelie

Snart kommer erat kärleksbarn och min kärlekskusin. :)

2009-12-21 @ 13:19:59
URL: http://brokenbutterfly.blogg.se/
Postat av: Linda L-Å

Det är såna känslor som gör att man överlever all smärta o strul! Love u! Kram Linda

2009-12-22 @ 07:42:00
Postat av: Tova

Ja, visst är det en fantastisk känsla :)

Fastän sparkarna gör ont ibland så är det så himla mysigt och jag blir glad varje gång skratt

När har du beräknad födelse?

Själv väntar jag en liten grabb till 14:e januari :)

2009-12-22 @ 14:26:46
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Martina

Vad vackert skrivet :)

2009-12-25 @ 00:12:17
URL: http://www.twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0