Usch!

Usch!
Idag kan jag knappt gå, sitta eller ligga ner. Ichiasvärken har satt sig på andra sidan (alltså vänster) och foglossningen är grym mot mig idag. Inte ens med kryckornas hjälp kan jag ta mig framåt utan att behöva blanda stegen med tårar. Det gör sååå ont.
Jag har legat med TENS-apparaten i 40minuter ungefär men det hjälpte inte. Jag måste ta mig till apoteket idag och inhandla panodil, inte för att de hjälper men jag behöver även stödstrumpor och novalucid mot brännan i halsen. Eller så ber jag älsklingen fixa det till mig. Det är bara det att jag verkligen behöver komma ut i den friska luften lite. Jag mår inte bra av att sitta inlåst här hemma. Får panik.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0