Nya sänghimmelen äntligen klar.



Den första sänghimmelen jag sydde blev jag inte alls nöjd med, så jag åkte och inhandlade nytt tyg i spets. Tyget har nu legat och väntat på att jag ska orka sy iordning det i snart två veckors tid tror jag. Men igår kväll fick jag ett ryck och sydde äntligen färdigt det. Jag tycker det blev mycket finare än det gamla. På den här nya så fästa jag sidenband på sidorna så att vi kan fästa fast dem lite som vi känner för. Jag menar vi vill ju gärna se lilla bebben och inte bara ett tygstycke. :)


Tjolahopp så här blev den. Bara vanlig enkel, tror det blir bäst så.


Jag fäste vita siden rosetter både upptill på himmelen samt vid sidorna. Man kan ju ändra färg på dem sen när man vet könet på den lille krabaten. Om man vill. Själv tycker jag vitt är fint,
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0