Dörrkransar och hjärtan till graven

Idag var jag och mamma ute i skogen och plockade gran/tallris blåbärs/lingonris samt tre sorters mossa, kottar och sedan så inhandlade jag ett rött band, oasis och grön ståltråd.
Ner i källaren och hämta upp snöspray och silverglitter. Sedan var det bara att sätta igång. Picasso (katten) blev helt tossig och hoppade upp på bordet och skulle äta upp allt riset. Fast att han faktist får fin mat men inget går upp emot skogsbös tydligen :)
Tur jag såg han för han befann sig farligt nära de brinnande ljusen. Efter att jag pötte ner honom så valde han att övervaka varje liten grej jag gjorde lite på håll.




Först gjorde jag ett stort hjärta till min älsklings pappas grav (mfl. det är en familjegrav)


Sedan blev det ett hjärta till min farmor & farfars grav


Slutligen en krans till ytterdörren.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0