KID reafynd


KID fynd

Igår fyndade jag ännu lite grann. KID inredningsbutik ska tydligen läggas ner och hade 50-70% rea på alla sina varor. Jag och syrran var givetvis där och när vi kom så var det väldigt lite kvar i butiken. Men några fynd gjorde jag ändå. Jag inhandlade ett Herkules barntäcke till spjälsängen (ordinareie pris 299.90), ett flanell barnlakan (ordinarie pris 69.90), Ett Sängset till spjälsängen (ordinarie pris 129.90) och ett par ursöta ändknoppar till gardinstången "LION" (ordinarie pris 99.90). Allt detta betalade jag endast 299.80kr för. Det kallar jag ett fynd.

Kolla in dessa två ändknoppar. Man kan även ändra om dem lite och ha dem som dörr handtag på garderoben. Vet inte vilket jag /vi bestämmer oss för ännu. Men det är ju långt kvar tills dess att de ska upp ändå.






  Sen gick vi runt i knalleland och då dök dessa två bebis t-shirtar upp och jag var tvungen att inhandla dem: För 150kr. Ett okej pris för två st. Sex pistols & Iron Maiden. Jag vill hitta en body med Gn´R, Metallica, Mötley Crüe och EBBA GRÖN. Det hade varit nice. Även en liten flicka kan bära upp dessa t-shirtar med stil.Man mixtrar då ihop dem med en tuff kjol eller liknande. Om det nu skulle bli en flicka vill säga. Vill inte bara ha tuttinyttiga kläder. Vi är ju ändå h*ns föräldrar och tänker lära h*n i tid att älska all musik även om just hårdrock och punken ligger oss båda lite extra nära hjärtat. :)


Det är lika bra att passa på vid dessa reorna för herre gud så dyrt allt kommer bli annars. Bäst att dela upp utgifterna så vi kommer att ha råd att leva när bebben föds. Häromdagen när jag blev bjuden på middag av min vän L efter jobbet. Då gav även hon mig: två amningsbehåar, ett par mammajeans, ett par beiga mjuka mammabyxor och bäst av allt ett par snickarbyxor. Inte stora och vida utan som ett par stretchjeans. Mer figursydda. Urcoola. Men jag har ju sådan svank så jag får fixa lite granna på sidorna på nåt sätt så jag slipper ha ett mellanrum på en decimeter mellan rygg och byxa bak. Men detta fixar jag med säkerhetsnålar. Har nämnligen inhandlat två jättestora som kommer sitta prima på sidorna.
Min familj och mina vänner har hjälp mig/oss så himla mycket nu så jag har väl aldrig någonsin kännt mig så bortskämd förut. De är så givmilda. Jag kan bara säga TACK ni är bäst! :)
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: anne

:)

2009-08-28 @ 12:02:58
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Vivsan

massa grymma kläder till bäbisen! självklart måste han/hon lära sej i tid

2009-08-28 @ 17:05:34
URL: http://burny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0