Bullbak.

Igår kväll bakade jag en sats bullar. Mer får inte plats i vår frys för tillfället. Inte för att jag tror de blir särskillt långlivade i frysen. Inte med min sambo i närheten. ha,ha
De blev jätte saftiga, den här gången snålade jag inte på röran i bullarna. Äkta smör ska det vara, det gör sådan skillnad på smak. Se så fina de ser ut. Det finns så många olika recept på bullar men jag kör den gamla vanliga hederliga som står på baksidan av mjölpaketen. Enda skillnaden är röran. Där jag blandar ihop, smör, kanel, vaniljsocker och strösocker till en enda smet. Och jag brukar dubbla mängden för annars har de en tendens att bli lite torra.


Inne i ugnen.


Färdiga...mums!



If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh dem ser jädrans goa ut , kör du hem leverans eller hahahaha :D

2009-08-02 @ 11:53:06
Postat av: Frida Hjelm

Hej där :)

Frågestund i min blogg, kika in!

kram

2009-08-02 @ 15:51:21
URL: http://fridahjelms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0