Inlämning till vårsalongen.

Ja då var det dags att testa sin tur igen..Ska lämna in tre verk till vårsalongen. Förhoppningsvis så kommer någon av dem med. Jag fick ta tre tavlor som jag hade kvar hemma. Jag har ju inte kvar så många , de föesta har jag ju sålt. Min tanke var ju att jag skulle ha hunnit måla ner några av alla de bilder/drömmar  jag fått till mig det senaste .Men tiden har inte räckt till. Så nu får det bli de här tre. Två av dem säljer jag inte, så därför har jag ännu kvar dem i min ägo :) De är alldeles för nära inpå mig för att jag ska kunna lämna dem ifrån mig.
Så håll tummarna nu att jag får med någon av dem på vårsalongen.

"Längtan", "Resan", Moder Jord (allas vår adoptionsmoder)".
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej :)

Iår ska jag söka till IDOL , och har nu lagt ut ett ljudklipp på min blogg där du kan lyssna och säg gärna vad du tycker!



Kram

2009-04-14 @ 11:09:49
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0