orolig natt, igen!

Ännu en orolig natt. Jag vart tvungen att gå upp och dricka te mitt i natta.. Tänker mycket på allt just nu..
Orolig inför vad läkaren kommer att säga..
Min gynläkare alltså. Jag skulle varit hos honom idag men var tvungen att ställa in tiden pgav "lingonveckan"...
Typist har ju väntat jätte länge på en tid och så väljer mensen att komma en vecka senare än vad den ska. Suck!!Men,men det gick bra ändå för jag fick en tid på torsdag denna veckan. Det vart ju skönt.
Men tankar som inte borde finnas finns där ändå.
Tänk om han säger att tyvärr..Du kan inte bli gravid..Du är steril!!
Eller tyvärr men cancern är tillbaka..
Vet att det låter som om jag skulle lida av hypokondri men det gör jag inte...
Är bara så rädd att jag aldrig kommer att få egna barn..
Hoppas allt går som smort..
Isådanafall kommer jag nog få börja äta extra hormoner för att lättare bli gravid.
Och sen måste jag spola min äggledare. Den enda jag har kvar.. Jag hoppas verkligen att den är oskadd.....Usch!! Näeh nu måste jag tänka positivt..
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0