Ännu en mardömsnatt.

Ännu en mardrömsnatt. Suck! Den här värre än gårdagens. Jag hamnade på en klinik och fick en massa sprutor nedstuckna i handflatan...aj! Sen gav de mig något lugnande medel för operationen som skulle göras. I drömmen gick IVF-behandlingen till genom en operation. Hel konstigt! Ialla fall, när de hade öppnat upp mig såg de att jag hade något fel på mjälten och hål i båda lungorna, så de lät mig ligga helt uppfläkt  tills en specialläkare kunde komma och avgöra om jag kunde genomföra IVF-behandlingen. Jag väntade och väntade och ingen läkare kom...Runt omkring mig låg fler kvinnor som nyss fått barn eller skrek när det plockade ut äggcystorna på dem. Usch! Det lät som ett mänskligt slakthus...hur det nu låter.Min sambo var stundtals där och ibland var han helt borta och jag alldeles ensam tills min väninna Linda kom dit med sin nyfödda bebis. Bebisen såg konstig ut  - ögonen hade ingen färg utan det såg ut som att någonting simmade runt i ögonvitorna och huden var näst intill genomskinlig.

Vad betyder den här drömmen?
 Kan någon förklara varför jag drömmer såna här psykopatiska drömmar?!
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0