Water, Air. Earth, Fire



Genom meditation försöker jag hitta balansen inom min för närvarande oroliga kropp.
Genom mina övertygelser om att allt sker av en mening försöker jag nu luta mig tillbaka och låta naturen ha sin gång. Kalla det ödet eller vad du vill men jag använder mig av naturens krafter när jag behöver hämta energi och ro. Ibland måste jag påminna mig själv om vart jag ska ta vägen när jag känner mig ur balans. Ut i skogen bara...andas och njut och framför allt bara va. Imorgon ska jag ta mig ut till skogen och bara va.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: trollpackan

Ja, det är ett skönt ställe, skogen. Är där ganska ofta själv, även om jag yogar och mediterar en del hemma också.

Ha en skön dag nu!

kramen

2008-12-28 @ 09:27:17
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: Misshopeful

Tack så mycket :)

Detsamma...

Skogen är nog enda stället jag kan visa mig på idag..med tanke på bulan i pannan. Ha,ha

kram

2008-12-28 @ 11:22:11
URL: http://misshopeful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0