Varför basta? när man kan vara i klimakteriet!


Varför gå in i en het Bastu!! När man bara kan befinna sig i klimakteriet...
Puh! It´s hot in here......
Fasar för att jag behöver åka in till stan och byta en julklapp....Vill inte visa mig än mindre utsätta  andra för mig själv just nu!!
Men först innan jag ska iväg så ska jag klippa min lillebror. Antar att han får agera försöksperson för om jag är redo att gå utanför dörren idag. Min kära sambo förstår mig och lämnar mig så snällt ifred. Ha,ha fast det kanske är mest för hans egen skull. Tur att han är såpass förstående annars hade jag nog sparkat bakut..iallafall just nu.
Äh, nu får det vara slutgnällt, måste påminna mig själv om varför jag utsätter min kropp för det här. Det är värt alla svettningar i världen.

Tjingeling
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: trollpackan

Hmm...ja, det där med klimakteriet..jag måste ju vara i det riktiga klimakteriet enligt åldern, men jag har knappt några besvär alls...min mamma hade inte heller det och det får man vara glad för!

Nu förstår jag ju att du är där av andra orsaker;) och jag hoppas att det går vägen nu!

kramen

2008-12-26 @ 15:50:40
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: Misshopeful

Tack, det hoppas jag med att det kommer göra.

kram

2008-12-26 @ 19:33:25
URL: http://misshopeful.blogg.se/
Postat av: Kvastskatan

God fortsättning på du med.. å lycka till med hormonbesprutningen! =o)

2008-12-27 @ 02:35:50
URL: http://zetterkvasten.spacegirls.se
Postat av: Ida

Hej.

Ja hoppas att allt har gått bra för dig och din sambo.

Jag och min sambo ska ev gör en IVF vi med. Vi håller på att utredas. Hur länge fick du vänta från, från att det var bestämt att ni skulle göra IVF? för vist gjorde ni det på Sahlgrenska? Har ni blivit väl bemötta?



Ha det fint och lycka till!



/ Ida

2008-12-27 @ 16:59:21
Postat av: Misshopeful

Hej Ida! :)

Allt som allt tog det ca 1år innan behandlingen startat igång. Men från det att remissen skickats till Sahlgrenska så tog det 3månader innan vi fick komma dit på ett första besök och planeringsmöte med en sköterska, samt möte med läkaren. Efter den första besöket på Sahlgrenska dröjde det ca2månader innan vi startade igång med själva ivf-behandlingen. Det här är min sjunde dag in på behandlingen med Synarelan. Det är min första gång och jag hoppas att vi lyckas på första försöket. Fast att det är sällsynt att man gör det tydligen. Men hoppas, hoppas. När får ni veta om ni ska göra IVF eller inte? Ett råd till dig är att ligga på rätt hårt om du inte vill vänta för länge.

Lycka till!

2008-12-27 @ 18:17:53
URL: http://misshopeful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0