Migrän!!!Varför idag?!


Migrän och Nyårs afton typist. Trodde först att det var vanlig huvudvärk men känner hur det börjar övergå till migrän. Nice!! NOT. Ska stänga av datan nu för ljuset är alldeles för skarpt och jag tänker gå och vila en stund i ett mörkt och tyst rum. Kanske släpper det, hoppas det i alla fall. Typist att det alltid ska inträffa när vi för en gång skull ska hitta på nåt annat än att vara hemma.....Inget att göra åt!
Känner mig som värsta lipsillen nu för tiden...blir ledsen för ingenting, antar att det är hormonerna som spökar. Iså fall är det ju övergående och det känns skönt. Jag antar att jag är lyckligt lottad som har en sambo som inte får krupp på mig utan verkligen anstränger sig för att förstå varför jag beteer mig som jag gör. Det är ju för våran skull jag gör det här. Suck! Allt vore så enkelt om man bara kunde bli gravid utan att behöva utsätta sig för det här.... Nästa år hoppas jag att våran belöning kommer.

Ja, ni får ha en trevlig Nyårs afton.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0