Förvirrad? Ja, något...

Här har jag gått och nojat mig för att jag ska starta den 26:e med nedregleringen men i själva verket är det den 29:e.Min kära sambo påpekade att jag inte skulle ha min mens förrän då så jag tog fram papprena och läste igenom planeringen.  Hur kan jag vara så snurrig i skallen att jag blandar ihop datumen...tja antagligen för att det är jag. Stressomanen.
Nu vet jag ju att jag inte skulle startat igång sprayningen utan att läsa igenom allt ,så det hade ju blivit riktigt ändå. Men andra frågor dök nu upp. Det står att jag ska spraya 3ggr om dagen!? Kan det stämma, sköterskan sa bara en gång om dagen till mig men har skrivit ner tre..Jag måste ringa och kolla upp detta genast. Nervig som jag redan är, jag behöver meditera. Jag måste lugna ner mig och inte bli uppstressad för minsta lilla. Känns som om nerverna sitter utanpå huden redan nu och då utan att jag gjort någon nedreglering.

Jag har börjat få en massa intensiva drömmar angående ivf-behandlingen de nätter jag nu lyckats att sova. Ska försöka att få ut dem på papper. Kanske kan de vara underlag för kommande tavlor. Det ska bli spännande att se hur hela IVF-behandlingen påverkar vad som kommer fram på målarduken.

Nu måste jag ta och göra mig iordning, ska snart börja arbetet.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ibland snurrar det till i huvudet på en ..

Tur att ni är två som kan hjälpa varandra.

Försök och stressa ner lite allt löser sig till det bästa i slutändan det brukar det göra.

Det kan säkert bli massa fina tavlor..



Ha det bra på jobbet och en fin fredagskväll,,,

2008-12-19 @ 20:07:45
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Angelica

Önskar en mysig advent...

2008-12-21 @ 12:19:54
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0