En solig utflykt till Seatons kulle (Hyltenäs)


Med picknincen packad åkte vi till Seatons kulle. Solen värmde och det var en vacker dag för utflykt. Hela vägen upp och stora delar av marken täcktes av stora vackra vitsippor. Men även styvmorsvioler och andra blommor hade tittat fram. Nu är det verkligen vår. Ljummna vindar smekte våra kinder där vi satt och njöt av den vackra utsikten där uppe på berget. Det är inte alla förunnat att kunna sitta där uppe och amma till en sådan hänförande utsikt. Jag kände mig verkligen priviligerad.


Lillan låg och sov gott i sin vagn ocg vaknade endast när det var dags för mat.


Tja, jag kunde inte låta bli...ha,ha det är min sura humor som tog överhand. Ska nämnas att min sambo inte alls delar den. ha,ha vilket gör det än roligare att driva med honom. Han tycker jag är barnsligast i världen men det gör väl inget. Man är ju inte vuxen förrän man vågar vara barn..
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0