Blodet droppar....

Ja natten var underbar. Lillan sov i nästan 6 timmar men det gjorde inte jag och inte min älskling för vi blev oroliga och var tvungna att kolla så att hon verkligen levde. Ha,ha
Nu sover hon igen, antar att hon är inne i en växafas igen. Bara äta och sova som gäller. Men sina vakna stunder har blivit mycket roligare nu. Nu skrattar hon och jollrar, inte bara skäller alltså! Ett tag så trodde jag att hon kanske trodde att skälla var att prata men nu verkar hon förstått hur det hela fungerar.

Magen min har kännt lite konstig de sista dagarna och dessutom svullnat upp. Det ser ut som om jag vore i tredje månaden. Det är jag inte! Så kom då den härliga överraskningen. Den som jag trodde åtminstonde skulle dröja i ett par månader till. Men icke!
Mensen kom! Redan!! WHY??????
Det var ju så skönt att slippa eländet och nu så är det tillbaka.
Jag ringde till min barnmorska för att kolla om det verkligen kunde vara mensen som redan nästan på dagen 3månader sen jag födde vår lilla dotter. Men jodå, det trodde hon. För blodet luktade inte konstigt och jag har väl inte haft feber. Nej, inte vad jag vet ialla fall. Nu är alltså risken större att bli gravid igen. Känns ju konstigt att tala om det på det här viset. När vi kämpat så för att bli gravida. Men nu räcker det med vår dotter. Ialla fall enligt min sambo. Men skulle jag nu bli gravid igen, så är det barnet mer än välkommet så klart. Men jag tvivlar på att så blir fallet. Vi fick ett litet mirakel och hon räcker mer än nog :) och vi planerar inte att få fler. Men man vet aldrig vad livet har för överraskningar.

 Är det något jag lärt mig av allt det här, så är det just det.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Linda L-Å

Näää, man vet aldrig vad livet har för planer för en... Och ett o tu så har man tre! ;-) Du vet vad jag menar. Puss o kram på er!

2010-05-07 @ 18:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0