Fina dagar.

Igår fick vi en jättefin Niké jogging dress av älsklingens andra chef. Presenterna bara haglar in och vi har fått hur mycket mysiga kläder,skor och andra fina saker som helst. Vi är jätte tacksamma för allt. Skulle igentligen tagit foto och visat upp allt..kanske kan göra det längre fram. Har liksom inte den tiden över längre. Jag har aldrig någon tid över. Här är det full rulle och jag njuter av att få umgås med min vackra lilla dotter. Igår dansade vi runt, småpratade och fjompade oss. Eller snarare jag gjorde det..ha,ha Alva fick liksom bara hänga på sin knasiga mamma. Det var första gången sedan jag blev mamma som den sidan kom fram. Den busiga sidan inom mig. Jag har varit så trött innan att den sidan legat begravd. Men igår så kom det och då kändes allt så himla bra. Det är ju så här det ska vara. Mys, skratt och tokerier. Alva log mot mig och hennes ögon riktigt tindrade till. Då kände jag mig lyckligast i hela världen. Det här har jag väntat på. Sååååååååå länge. Våra Långsamma promenader är smärtsamma med tanke på foglossningen men underbara förutom det. Jag längtar tills jag kan gå låååånga sträckor.


Alva sover skönt i barnvagnen.

I söndags åkte vi ut till Torpa stenhus och promenerade i det sköna vädret. Jag , älsklingen och vårt lilla mirakel. Det var en solig och härlig dag. Önskar bara att jag kunde gått längre men foglossningen gjorde sig påmind och det kändes som knivblad som rördes runt i benet på mig. Men jag njöt så länge promenaden varade. Tror det är viktigt att vara ute så mycket som möjligt för Alvas skull men även för vår egen del. Det gör så mycket för sinnesstämningen om man bara kommer ut lite i den friska luften och känna solens värmande strålar mot ansiktet. Det är underbart. Idag satt jag i två timmar på balkongen och solade mitt bleka ansikte samtidigt som lillan log och sov brevid.

Torpa Stenhus en vacker solig dag.


I veckan har Alva och jag försökt att kolla på paraolympisk
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Linda L-Å

Ser fantastiskt underbart ut!!!

2010-03-17 @ 16:39:22
Postat av: Areyanna

Jätte vackra bilder! Det är jätte härligt när solen värmer och snön lyser upp så vackert=) Får en att vakna till liv igen efter den långa vintern=)

2010-03-18 @ 16:39:18
URL: http://areyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0