Till min älskade dotter.



Kan jag känna mer än så här för dig mitt barn?
Aldrig hade jag i min vildaste fantasi ens kunnat gissa mig till, att det fanns så mycket kärlek inom mig.
Du ler mot mig, ser in i mina ögon med en längtan efter närhet,
jag håller om dig och kysser varsamt din panna.
Jag viskar högt och lågt inom mig: JAG ÄLSKAR DIG!!
Jag säger det om och om igen till dig.
Du berör mig till tårar med bara din närhet, ditt väsen.
Min dotter, min älskade lilla vackra dotter,
aldrig hade jag väl kunnat föreställa mig en sådan lycka som den som du ger mig. 
Varje dag sker nya under, du utvecklas så fort och jag är rädd att missa ett enda av dem.
Jag vårdar dem ömt i mitt hjärtas arkiv. 
Där inne ligger de och dit kan jag sedan gå när du blivit stor och vill klara dig själv. 
När du sover tungt mot mitt bröst och jag känner ditt lilla hjärta slå emot mitt,
ja då vet jag att det är det här, som är LIVET.
Det här är vad jag väntat så länge på.
Nu fick mitt liv en mening.
Jag ska aldrig lämna dig, jag kommer alltid finnas vid din sida.
Även den dagen jag inte längre andas samma luft som du i den här världen,
då kommer jag ändå envist stå vid din sida och skydda dig.

 / din mamma

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: mia

så vackert skrivet maria! krama Alva från mig ;) ja en stor kram till dig med...

2010-06-01 @ 21:09:40
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte min som skjuter i höjden då jag inte

är rädd för att kritisera och hänga ut bloggare som är idioter.

Jag AVSLÖJAR ALLT. Använd gärna mina inlägg :) Kika in på www.DjIzor.se

2010-06-03 @ 12:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0