Fyndat ny fin vagn!



Igår fyndade vi en ny vagn åt lillan. En svart Emmaljunga edge duro combi, blev det. För endast 1500kr. Rena fyndet!! En ny kostar runt  7300kr, kan variera lite beroende på vart du köper den. Nu känner jag ju visserligen dem som sålde vagnen så kanske att jag fick det lite billigare på grund av det. Men vi är jätte glada och tacksamma för det. Känns jätte skönt med en ny fin vagn som är lite lättare än Briovagnen vi haft hittills. Visst den här vagnen är också stor och är väl inte jätte lätt men jämfört med den gamla så tycker jag den här är superlätt. Det roliga var att hon som sålde den till oss delvis ville byta vagn för att hon tyckte att den var för tung men när jag lyfte den så blev jag glatt överraskad :)
 Vagnen är svart och rymlig vilket jag föredrar. Jag vill inte att Alva ska behöva ligga som en packad sill i sin vagn utan ska kunna röra sig där i och ha lite gosedjur och sånt med sig. Visst små vagnar är lättare och behändligare men säkerhet och bekvämligheten för lillan är det viktigaste för oss.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0