- 20 grader



I morses var det - 20grader ute, solen sken och himmelen vart alldeles ljusblå. Allt var stilla och jag satt och tittade på Alpint på tvn när älsklingen plötsligt ropar på mig.
-Älskling! Kom skynda dig! Jag skyndade så fort jag bara kunde ut till vårt lilla datarum.
-Titta! pekade han.
Utanför kommer tre jättefina råddjur traskande över tomten. Ner till fågelträdet med all mat. De brukar komma emellanåt och varje gång blir jag så himla lycklig. De är så fina och det känns fantastiskt att ha dem intill husknuten. I vardagsrummet sitter Picasso på vakt och pratar och spanar med sina älskade små fåglar utanför. Vi har hängt ut en massa god mat till dem där.





Som små vykort..så vackert.


Lilla pippifågeln äter sig mätt på våran balkong.



Picasso spanar på fullt på sina älskade fåglar.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0