Vårat lilla mirakel har skett.

En underbar tid är här. Jag ska berätta allt om hur förlossningen gick till lite senare för jag är sååå trött just nu. Vi kom hem från BB igår så det här är vår första heldag på hemmaplan. UNDERBART!

Två dagar över tiden (12/2) och efter 1,5 dygns pinvärkar och en förlossning som tog 3,5 timme kom h*n ut.
klockan stod på 11:31.
H*n blev en underbar liten flicka på 3120gr och 50cm lång. Alva ska hon heta.
Hon är helt perfekt!
Jag tror aldrig att jag har älskat någon så här mycket förut. Just nu ligger hon i min bärsjal och sover sött. Igentligen borde jag också gå och vila för jag är helt slut. Jag ska göra det också men ville bara visa er hur ett mirakel kan se ut. Vårat efterlängtade mirakel :)
Så många förändringar i min kropp och i mitt liv, det tar tid att hitta rytmen i det här nya livet vi fått. Det liv vi så länge har trånat efter och längtat efter. Men nu äntligen är det här.


Alva, nyfödd och underbar. knappt 3 timmar gammal.


Alva, vårat efterlängtade kärleksbarn. Jag ÄLSKAR dig min vackra lilla dotter.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS tjejen. Vad fin hon är! Sitter här med tårar i ögonen ju.



Ta hand om varandra nu och vila vila vila så får du uppdatera oss nyfikna sen!



Kram

2010-02-16 @ 12:58:03
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: jocke

Fin hon är:)))

2010-02-16 @ 13:03:23
Postat av: SmultronEtt

Ett stort grattis till ert underbart fina mirakel!

2010-02-16 @ 15:12:27
URL: http://smultronett.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Å vad hon e underbar. Tårarna rinner, ni har varit i mina tankar heeela tiden. Har uppdaterat bloggen flera ggr per dag för att se om ni kommit hem.

Skönt att höra att ni e hemma å mår bra, alla 3. :)

Tänk att efter all längtan och alla motgångar ni haft så har ni ert lilla mirakel hos er. Kan bara föreställa mig vilken känsla, att få uppleva en sån kärlek.

Vila, njut å må gott nu.

MASSOR med Gratulationer till er och er fina Alma! :)

Stor KRAM

2010-02-16 @ 17:38:09
Postat av: Hoppets låga

Å vad hon e underbar. Tårarna rinner, ni har varit i mina tankar heeela tiden. Har uppdaterat bloggen flera ggr per dag för att se om ni kommit hem.

Skönt att höra att ni e hemma å mår bra, alla 3. :)

Tänk att efter all längtan och alla motgångar ni haft så har ni ert lilla mirakel hos er. Kan bara föreställa mig vilken känsla, att få uppleva en sån kärlek.

Vila, njut å må gott nu.

MASSOR med Gratulationer till er och er fina Alma! :)

Stor KRAM

2010-02-16 @ 17:41:06
Postat av: cf

GRATTIS!!!!

2010-02-17 @ 09:19:10
URL: http://ivfresan.blogg.se/
Postat av: mia

åh man bara suckar och njuter av bilderna! hon är såååå jätte söt! hoppas att vi kan ses snart... kram kram

2010-02-17 @ 09:42:35
Postat av: Ellen

ÅÅååå GRATTIS till lilla Alva...



Hon var verkligen söt...



Lycka till med allt o ta vara på tiden...



Kram o ha det så bra

2010-02-17 @ 10:38:44
URL: http://jagochlivet.bloggagratis.se
Postat av: Hoppets låga

Oj, förlåt. Nu missade jag mig totalt. Skrev ju Alma, Alva ska det ju va! :/ Skyller på tårarna som försämrade synen, heh...

2010-02-17 @ 13:26:00
Postat av: teddy

Gratulerar vännen.

Jag har förljt din blogg med endast en kommentar precis i början.

Jag är såååå glad för eran skull :)

kram från Teddy

2010-02-17 @ 20:08:59
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: kajsa

GRATTIS!!! Nu börjar det underbara livet tillsammans med den lilla!

2010-02-20 @ 12:08:00
Postat av: Susanne Samuelsson

Hej och stort varmt grattis till dig/er! Vad fin hon är. Tänk att ni har blivit föräldrar - stort! Hoppas Alva ska trivas i världen.

Hälsningar från Susanne i Kullavik :)

2010-02-20 @ 12:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0