Hon växer så det knakar.

Förra veckans vägning blev 5120gr. Hon växer bokstavligen så det knakar. 56cm lång. Tiden går sååå fort. Inatt sov Alva för första gången hela natten igenom i sin spjälsäng. Inga problem alls, det var snarare jag som hade separationsångest över att hon inte låg tätt, tätt brevid. Men vi sköt in vår säng så den står brevid spjälsängen. Så jag kan sticka in min hand och hålla henne i handen när längtan blir för stor.

Herregud hon kommer bli en stor kicka en dag. Bäst jag passar på ännu mer att njuta av den här spädbarnstiden. Den är underbar samtidigt som den är jättejobbig. Men tanken på att inte få ha henne nära känns ju hemsk. Tur det är långt kvar tills dess.

Se så fin hon är i kläderna som mormor stickat till henne.



Hon är lite trötter vårat lilla hjärta :)
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Linda L-Å

Sötnosen!

2010-04-12 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0